مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-02دانش

میز دانشجو| راهنمای کامل بیمه دانشجویی تامین اجتماعی


میز دانشجو در این قسمت به تشریح جزییات بیمه دانشجویی می پردازد.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس؛ با امضای تفاهم نامه ای بین وزارت علوم و سازمان تامین اجتماعی، بیمه دانشجویی تامین اجتماعی به عنوان خدمت جدیدی در اختیار دانشجویانی قرار گرفته است که به آینده و زمان بازنشستگی فکر می کنند.

  بیمه دانشجویی تامین اجتماعی چیست؟   بیمه دانشجویی تامین اجتماعی امکان جدیدی است که از طریق آن دانشجویان می توانند با پرداخت حق بیمه در دوران دانشجویی، سال های دانشجویی را به سابقه بیمه خود اضافه کنند و برای محاسبه سن بازنشستگی از این سوابق استفاده کنند.

در این طرح تمامی دانشجویان شاغل در تمامی مقاطع تحصیلی از کارشناسی تا دکترا و در تمامی دانشگاه های آزاد و دولتی و غیرانتفاعی سراسر کشور می توانند با پرداخت حق بیمه دانشجویی مدت زمان تحصیل را جزء سوابق بیمه ای خود محاسبه کنند.

* مزایای بیمه دانشجویی تامین اجتماعی مهم ترین مزیت بیمه دانشجویی تامین اجتماعی این است که این بیمه شرایط مشابهی با بیمه صاحبان حرفه و مشاغل آزاد تامین اجتماعی دارد و دانشجویان می توانند با پرداخت بیمه دانشجویی تامین اجتماعی در مدت زمان تحصیل، از تعهدات قانونی مانند بازنشستگی، فوت و از کار افتادگی بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز دانشجو| راهنمای کامل بیمه دانشجویی تامین اجتماعی

میز دانشجو| راهنمای کامل بیمه دانشجویی تامین اجتماعی